Pilli dutti

Blev så HTML-sugen så har setat och petat i koderna i flera timmar nu. Så ja, nu får jag väl försöka mig på detta. En liten blogg-comeback ala 2017 mothafucka yeee 
 
OBS, tänker bara blogga för migsjälv denna gång. Detta innebär att jag ej kommer att ha 5 inlägg om dagen varje dag, eller för att "bli något" inom bloggvärlden, som jag åååh så hårt siktade på förut. Jag ser numera denna blogg mer som en öppen dagbok, så att jag senare i livet kan kolla tillbaka och bara minnas allting. 
 
 
Ungefär såhär såg jag ut sist vi hördes av. (Hittade bilden när jag took a walk down memory-lane, och kikade igenom mitt fotoarkiv här på bloggen.) Men såhär ser jag inte alls ut ängre. Men more of that to come! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback