sleep in

 
Canon EOS 70D + Canon EF 50mm f/1.8 ll 
 
Välkommen till Lindas liv ala rastaflätor! Borde verkligen klippa mig snart, jag borstar håret sen går det 10min och vips så har jag en ny rastafläta i nacken.. 
 
På torsdagar har vi ett enormt hål i schemat hela förmiddagen, vi börjar inte förns klockan 13.00. Otroligt skönt att få ha en sån lång sovmorgon mitt i veckan, men ändå kan jag känna att det är lite onödigt? Vi har dessutom bara en lektion, jag hade hellre haft den vid tio, så hade man kunnat gå hem sen. Lite sovmorgon plus att man kommer upp "tidigt" så att man hinner känna att man får någonting gjort under dagen. Jag har så lätt för att försulla min tid hehe. 
 
Sitter just nu och äter brunch och ska sen dricka kaffe, göra mig iordning sen knalla iväg till skolan. Skönt att det inte är så kallt ute idag, har saknat mina vans haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback