nudes

 
Canon EOS 70D + Canon EF 50mm f/1.8 ll
(Yääy blogg.se funkar igen!)
 
 
Onsdag, dagen i veckan med mest ångest och längtan. Halvvägs genom veckan och lika långt kvar till helg. I grått väder och slask gick jag förbi stan påväg hem från skolan, i hopp om att Åhlens hade fått in en sminkpalett som jag väntat på i nån vecka nu. Till min ej så stora förvåning så var den fortfarande slut. Jag hade väl ingenting bättre för mig så jag strosade runt lite på stan, och tur var väl det för jag hittade denna palett istället! 
 
Har länge letat efter en palett med nude-ögonskuggor. Hade igentligen velat ha bara matta färger, men för 99:- och nästan dubbelt så många färger som den jag väntat på, så blir det prima! Har aldrig varit ett fan av ögonskugga men på senaste tiden har jag börjat gilla det mer och mer. Hittade iallafall denna på lindex och jag tror t.o.m att det är deras egna "märke"? 
 
Jag hittade förresten ett set sminkborstar som jag ska beställa vilken dag som helst nu!
 
 
 
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 
OBS - rip till dom som trodde jag hade lagt upp nudes. Love u<3
 
  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Använde inte heller ögonskugga förut men har börjat använda mer och mer, riktigt snyggt med just brun,brige,ljusrosa färger tycker jag :D

2015-01-14 @ 20:53:16
URL: http://Hannahsj.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

härliga!

2015-01-15 @ 18:20:14
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback