söndag - 17:40


Canon EOS 70D + Canon EF 50mm f/1.8 ll 
 
Första februari.. Är det inte helt sjukt hur fort Januari gick? Fortsätter tiden gå i denna takt har vi sommar på en sekund. Sitter just nu och plinkar på min älskade ibanez. Gitarrspel fungerar lite som meditation för mig haha. Dämpad belysning, tända ljus, te och gitarrer. 
 
Meen, vad har jag gjort under den senaste veckan då? Hmm.. ingenting speciellt antar jag. Pluggat, övningskört, varit sjuk, haft sagan om ringen marathon.. Ja. Det täcker väl i princip hela veckan. Har äntligen kommit lite längre med körningen, har inte riktigt haft tid/ork till det förut, även fast jag velat.. Men den här veckan har jag kört fram och tillbaka till Borlänge 2 gånger! Så det känns skönt att äntligen komma igång på riktigt.. Det är ju trots allt bara 5 månader kvar tills jag blir 18!? Hur sjukt är inte det ändå. 
 
För övrigt kom mamma hem idag, hon har varit i USA i 1 vecka. Det var igentligen inte meningen att hon skulle åka dit nu i vinter, men en nära till våran familj gick bort så jag tror hon kände sig "tvungen" att åka dit. Dels för sig själv, men också för vänner och familj där borta.. Men det är iallafall skönt att ha henne hemma igen med tanke på stormen som härjat på Östkusten, precis där hon varit. 
 
Puss på er, hoppas ni mår bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback