Toppad

Igår förmiddag fick jag lite halvt panik när jag märkte att jag på något sätt hade lyckats dubbelbokat min frisörtid samtidigt som jag hade kemilektion.. Jag var i princip redo att säga till läraren att jag hade tandläkartid och gå (ooooh badass) när jag extrakikade i almanackan och såg att jag hade kollat fel en dag..
 
Med andra ord så jag klippte mig idag istället. Hann precis hem mellan skolan och klipptiden för att dricka en kopp kaffe. Klippte bara 1,5-2cm men jäklar vilken skillnad, så det är skönt. Fick dessutom beröm för mitt fina hår, och jag som har haft sån himla ångest för att jag har trott att mitt hår är jätteslitet.. Så då blev jag verkligen skitglad! Haha 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Oj så tjockt och fint hår du har! <3

2014-09-04 @ 18:51:18
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback