Soliga dagar

Nej men hej solen, vad kul att få se dig igen! Det var länge sedan sist faktiskt. Jag ÄLSKAR det faktum att solen kom fram idag. Även fast det knappt är höst än så saknade jag redan sommaren när solen brännde genom skinnjackan på ryggen tidigare idag när jag cyklade hem.
 
Förresten vill jag bara säga att alla de myndiga ungdomar som idag inte har varit iväg och lagt sin röst till ett bättre sverige kan ta sig i röven. Ni har ingen aning om hur viktiga era röster är. Tänk på mig, jag är 17 år och får inte rösta förens nästa val. Då är jag 21 år. Det betyder alltså jag kommer leva 3 år som myndig utan att ha haft någon chans att få påverka regeringen och samhället vi lever i. Och till alla er som har röstat BRA GJORT, jag är stolt. Förutom ni som har röstat på Sverige Demokraterna, ni kan också ta er i röven, eller värre. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback