Braid

 
Fyfasen va skönt med lördag! Igår var det obviously fredag och vi hade nollning för NA14. Det gick inte så bra men det är det väl inte meningen att det ska göra heller haha. Vi hade även en amerikanare på besök från skolan och även han var med! Veckan, eller ja typ mitt liv, är gjort. Han sa nämligen att jag pratar jättebra engelska och inte har någon svensk accent alls!! Jag dog lite faktiskt<3 
 
Idag har jag knallat runt på kupolen lite halvbakis med mamma och shoppat. Kom hem ganska nyss och nu ska jag svida om för att rulla vidare hem til Issa för lite mys/krök. PUSS

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Jättefint! :D

2014-09-13 @ 18:57:40
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback