Bloggpaus?

 
Hej! Det var sisådär en och en halv vecka sedan vi hördes sist.. Jag har nämligen varit sjuk, hela förra veckan och delvis veckan innan det. Jag har både lökat och frossat i feber, plus världens jävla dunderförkylning på det. Jag har inte orkat helt enkelt. Men nu är jag påväg att bli frisk! Det är bara förkylningen som är kvar :)
 
Såklart har jag missat hur mycket som helst i skolan, och jag ligger efter i verkligen alla ämnen. Hela den här helgen har gått till att plugga, och eftersom vi har studiedag imorgon så kommer morgondagen också spenderas pluggandes. 
 
Nu vet ni iallafall varför det har varit segt på bloggen och varför det troligtvis kommer att vara det ett tag till. Jag kommer att försöka blogga, men ni vet, utbildningen och hälsan går först!! Haha puss 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Klart utbildning och hälsa går först! Kram på dig :D

2014-09-28 @ 19:26:35
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback