Late Nights

 
Detta är första kvällen på 4 dagar i rad som jag ej spenderar med läxor, förstår ni hur skönt det är? Jag har verkligen inte gjort någonting hela eftermiddagen. Jag bokstavligt talat skuttade hem från skolan, då jag sista lektionen skrev första provet denna termin som faktiskt kändes okej, just därför kände jag att jag var värd en kväll utan näsan i någon bok. 
 
Jag har mest spelat gitarr och druckit te, som vanligt. Jag har för övrigt planer på att spela in en ny cover i helgen, men det är såklart bara om jag blir frisk! Nu ska jag mysa ner mig i sängen och sova, godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Kvist

Härligt med en kväll utan läxor :)

2014-10-01 @ 21:58:02
URL: http://fannykvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback