Incoming

 
I måndags hade vi brytdag, så då passade jag på att spendera dagen med lite mikrofoner, gitarrer, sång och kameran. Cover nummer 4 är påväg!! Håll ögon och öron uppna (eller gå in på min blogg under helgen)! Första gången nu som jag filmar med systemkameran! Jag har ju en Canon Eos 450D och den har ingen mjukvara för att filma, men det finns ett antal program som gör att man kan filma ändå, fast genom datorn! Jag använde programet EOS Camera Movie Record, som fungerar med alla Canon kameror som har Live View funktion!! Asbra ju. 
 
Vill också säga att ni har varit duktiga på att komma in på min blogg även fast jag bloggar som en kamel just nu!! Försöker lösa min photoshop kris sålänge - PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback