Faster, faster

 
 
HUR SJUKT är det inte hur otroligt jävla fort mitt hår växer?! När jag började höstas hade jag lite längre än axelkort, och nu går det nedanför bröstena på mig?? Heelt sick, förstår inte hur det kan ha växt så fort? 
 
Klippte sönder ännu ett par jeans förra veckan, vet inte hur många jeans jag har klippt sönder under mina dagar? Mamma blir alltid lika glad... NOOT. Blir alltid så till mig så det ligger saxar, måttstockar och avklippta jeans bitar över hela rummet haha. ÄLSKAR att göra om vanliga plagg till någonting speciellt, till mitt egna liksom. 
 
Förövrigt så vill jag bara HA VÅR. Förra veckan var livet gott, solen lyste, snön smälte och jag cyklade till skolan. Denna vecka ligger snön på marken och imorse gick jag huttrande i vinterjacka påväg till skolan... USCH OCH FY, det gick ju så bra förra veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback