Preparations

Studenten studenten studenten, vart jag än har varit idag så har allting handlat om studenten! Skoldagen utgjordes mestadels av att jag och mina vänner kollade på 3:ornas aktivitetsdag för VBU och ABB-gymnasiet. Direkt när jag kom hem så fick jag börja hjälpa till hemma, då min syster, som självklart går ut nu i veckan, ska ha studentmottagning imorgon för lite släkt och vänner!
 
Jag och pappa har tagit bilen med släp ut mitt i skogen och huggit ner stackars ung-björkar, som nu står fastknutna mot våra verande-pelare. Jag har satt upp volanger och vimplar i blått och gult. Jag har också blåst mig svimfärdig på ballonger och serpentiner. Möblerat om, monterat champagne glas, städat osvosv.
 
Men NU är jag så jävla taggad. Jag har en känsla av att resten av den här veckan kommer att cprolig. Tror det är alla glada studenter som sprider glädje haha! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback