Long and simple

Långkjol (nervikt klänning) - H&M // T-shirt - Top Shop // Glasögon - Monki // 
 
Först och främst vill jag bara säga FÖRLÅT för dessa bilder. Det var så varmt trots att jag stod i skuggan, kameran krångla och den vela verkligen inte hitta fokus alls idag vad jag än gjorde, inte ens på fel ställe.. Så jag kände bara NEEJ skitsamma, det får bli jävla suddiga bilder med dålig skärpa. F u liksom 
 
Slutspurten nu då hörni! Tisdag och onsdag kvar sen - SOMMARLOV. Hade en lektion idag sen gick jag hem. Nu har jag precis kommit hem från en promenad med hundarna och tänker lägga mig i gräset med musik i öronen och sola lite. Fira att sommaren är här, njuta och leva? JAA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh så fin kjol!!!

2014-06-09 @ 14:29:02
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: felicia

fint!

2014-06-09 @ 15:42:10
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback