Lace bra

Spets bh - Monki 
 
Haha men euw okej förlåt, jag ska fixa mina naglar.

För några veckor sen så var jag ju i Göteborg, och där köpte jag denna prins.. prinsessa?? Denna BH hamnar seriöst på topp 10 listan på saker jag investerat. Den är så jävla skön, det är helt otroligt? Liknande finns på typ Ginatricot och H&M (tror jag?), men denna var tamejfan 10x skönare än de andra tillsammans.
 
Helt perfekt att strosa runt i hemma. Eller typ när man ska cykla och köpa godis halv 10 en fredagkväll, vilket förresten har hänt mig för många gånger de senaste veckorna.. Foppatofflor, pyamas och denna.
 
Om kollar på The main thing så är den skön(ast!!), ett plus i kanten är väl att den faktiskt är fin också! Helt perf med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback