Fruity series

 
Grattis på födelsedagen långa landet falukorv! Och tack för att du i år fyller på en fredag för ärligt talat jag hade inte pallat en till fredag i skolan innan sommarlovet! THANK U 
 
Ledighet är frihet, typ. Sitter just nu framför TV:n och äter mellanmål, eftersom vi typ inte har mat hemma så fick det bli frukt! Meen jag letar efter en ny serie att kolla på. Har följt så många, HIMYM, Gossip Girl, Vampire Diares, Family Guy, Vänner, Fringe osvosv. Men jag har tröttnat på vissa, och andra har tagit slut. Vet du någon bra serie så PLEASE tell me, jag är så desperat haha. Serier är mitt liv typ, har ingenting annat att göra om dagarna?? Det kan vara i pricip vad som helst, bara det är bra haha, jag är inte så petig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

The big bang theory är rolig, om du inte redan har sett den!

2014-06-06 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback