It's alive

 
HEJ PÅ ER! Halleguttan vad jag har saknat er. På senare tid har det droppat in klagomål från massa olika håll, "kan du blogga eller??" så jag tänkte att nej jag får väl ta pinnen ur röven och göra det. Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag de senaste 6/5 veckorna har jag sommarjobbat, och förutom bråvalla så är de det enda som jag har gjort. Verkligen det enda. (:/)
 
Men nu är det så att jag har bara denna vecka och nästa vecka kvar, innan jag får sommerloaf på riktigt, så jag tänkte att vadfan, jag kör väl då. 
 
Så ja, det har inte hänt någonting alls förutom bråvalla (vilket jag hade tänkt göra ett inlägg om sen) så länge som jag har varit borta.
 
Hoppas jag håller detta nu och kan fortsätta blogga.. Vi säger såhär; hej sålänge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback