Work in progress

ÄNTLIGEN börjar mitt rum bli klart. Plockade ju ur möblerna ur mitt rum för jättelänge sen, så ska bli skönt att äntligen få flytta in igen. Har ju sovit på madrass i kontoret under halva december och januari, inte riktigt så mysigt.
 
Det roligaste var att jag sa till pappa att "men om jag flyttar ur mina grejer nu så vill jag att vi gör det så fort som möjligt, så jag kan flytta tillbaka ASAP." Meen så blev det ju inte riktigt haha.. Nu är det iallafall bara golvet kvar, sen kan jag äntligen få leva med garderob, saker i ordning och min älskade säng igen♥
 
 
 
 
Haha min älskade pappa. Har kommit på på senaste tiden hur mycket jag tycker om honom, och inte bara för att han är min pappa, utan för att han är så underbar rakt igenom? Förstår verkligen hur mamma fortfarande kan älska honom. Jag ska leva mitt liv med en likadan kille som min pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback