Torsdags torka

 
 
Idag är det torsdag och det var världens kortaste dag i skolan. Tror det tog längre tid att gå till skolan än vad vad jag spenderade i den, ca 45 minuter. Efter gymmade jag med Linn och därefter drog vi med oss Sofia på bussen ut till ödeland (Nyhammar<3) Vi åt massor av Ann-Sofis hembakta bullar och pratade och eldade som man gör ute på landet!! Mysigt var det faktiskt haha 
 
Just nu sitter jag och dricker te. Och jag börjar få panik för jag har kommit på att jag har en sådan fruktansvärd musik torka. SERIÖST jag går runt med typ 5 - 6 låtar som jag kan lyssna på. Så för ungefär en vecka sedan fick jag ett ryck och gjorde ett helt nytt Spotify konto. Så jag har ordnat nya listor och BARA lagt till ABSOLUTA favoriter. Sitter och letar runt efter ny musik varje dag. Hittar faktiskt lite. Det ända som jag måste göra nu är att ha råd att betala premium.. Fan haha 
 
Men om ni har tips på APBRA låtar i alla olika genrer/stilar så säg gärna till!! Är verkligen så desperat haha 
 
Purity Ring - Fineshrine <-- En av låtarna som jag hittade.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det där teet måste jag smaka! Kobbs "Himlagott" är min favorit så detta är säkert också super :)

Svar: Ja! Himlagott och detta te:et är mina favoriter! :D

2014-01-19 @ 19:57:38
URL: http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback