Onsdag

BLÄ. Fyfan vad jag hatar onsdagar. Mitt i veckan och noll inspiration till någonting. När man mår som en kotte, ingen vanlig kotte utan en såndär kotte som har blivit äten på av ekorrar, en sån kotte. Iallafall när man mår som en sådan gnagd kotte så blir det inte precis bättre när man måste gå hem 4-5 km i snöstorm varning:orkan och 10 minus. 
 
Stannade på ICA och köpte choklad. Choklad kan behövas idag om vi säger så, eller ja, den här veckan för att göra det ännu tydligare. Började nästan gråta när jag ställde mig där framför hyllan av 20 olika sorters choklad med olika smak, vela bara trycka ner alla chokladkakor i alla fickor i alla klädesplagg jag hade. 
 
Fick ett nytt betalkort igår också, då mitt gamla snart skulle "gå ut" eller vad det nu heter. Jag var CP rädd att det inte skulle funka, eftersom det är nytt och jag inte visste om man måste "avsluta" det gamla på något vis. Det fungerade iallafall, som tur var. Mestadels för mig, men kanske också lite för dom andra som var i affären. Hade det inte funkat hade jag troligen lagt mig i fosterställning framför kassan och skrikit rakt ut. :-) 
 
 
 
Visar mina inre känslor fyfan spyr på världen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback