Wrapper

 
 
 
Haha don't ask me why, men jagf har hittat något konstigt intresse i att slå in paket? DET ÄR JU SKITKUL!? Mamma gav mig uppgiften att slå in grannens födelsedagspaket, det kan ju inte vara svårt att lista ut vad det är i iallafall. Medel-ålders-gubbar emellan är det väl ganska självklart, om det inte är whiskey så är det öl, och om det inte är öl så är det vin. Haha japp, det ända jag slog in var olika öl- och whiskeysorter iallafall. 
 
Var hemma igår och idag också. Idag mår jag betydligt bättre, men det kändes som att en "ifall-att-dag" behövdes. Gå till skolan när immunförsvaret ligger på botten och få nån annan sjukdom? Njaaa tack men nej tack, stannar hellre hemma en sista dag.
 
Idag har jag sovit men också packat, jag och mamma ska nämligen åka ner till karlstad och hälsa på mormor och morbröderna i Karlstad över helgen. Ska även passa på att försöka hitta en ny väska där nere. Måste verkligen ha en, då min enda/andra är sönder.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback