Night time

 
 
Herre jesus vilken härlig dag! Solsken solsken underbara solsken! Försov mig 30 min, men vad gör det när det praktiskt taget är vår utomhus? Gick till skolan i endast tjocktröja och min tunna bomberjacka imorse, och jag frös inte. Var glad hela dagen i skolan och bara verkligen posotiv till allt, vädret gör seriöst ALLT med en.
 
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag känner att jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i hela bröstkorgen, munnen och speciellt halsen. Det känns som om jag har 10 kg på bröstkorgen och som om jag när som helst kommer att hosta upp en melon som någon kört ner i halsen på mig.. Jag har aldrig känt såhär förut, jäkligt obehaglig känsla lär jag säga.
 
Just nu ligger jag och kollar på Family Guy, hade tänkt gå och lägga mig med jag hann precis missa mitt "sömntåg". Istället för att springa runt och göra massa annat tänker jag iallafall ligga kvar här, ligga still kan vara bra för halsen, och förhoppningsvis så blir jag trött om ett tag och somnar. 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Åhhh Linda shit va mysigt med en sådan jord glob vill också ha en nu... :(((( vart har du köpt den ???

Kommentera gärna ditt svar på min blogg då jag på något mystiskt sätt inte kan se när du svarar :S

2014-02-17 @ 23:15:48
URL: http://samuelsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback