Golden leaves

 
 
 
Jag har haft detta armband i min ägo hur länge som helst, eller inte hur länge som helst, men jag köpte det på indiska för typ.. 2 år sedan? Varför har jag bara använt det typ 4 gånger? Det är ju hur fint som helst. Perfekt om man vill ha guld som inte är "guldigt", för denna har den perfekta smuts-guld-färgen!! 
 
Det försvann där ett tag när jag lånade ut det till en kompis, *host alva*, och jag vettefan vart det tog vägen. Det var borta i flera månader innan jag äntligen fick tillbaks det. Vet inte varför jag inte använder det? Kan vara för att jag inte har så många andra "smutsguldiga" smycken, då jag gillar att kombinera massa smycken. Men i sommar kommer jag nog använda det ganska mycket. Feting-snyggt till brun hy och blont hår? JAA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback