Dog days

 
 
 
Alltså bubben.. För fin börjar typ gråta haha. Han har inte tröttnat på mig än, Johhny tycker bara att jag är dryg och vill inte vara med mig. SPECIELLT inte om jag tar fram kameran, då springer han och gömmer sig direkt. Haha, han har verkligen tröttnat på mig. Fast när Moody har blivit 7 år så tror jag att han kommer ha tröttnat på mig också. They love me. 
 
Idag hade vi matteprov i skolan, vilket var skitsvårt. Första frågan var en "a) b)" fråga, a hoppade jag över, och b tog typ 20 minuter att göra. FÖRSTA FRÅGAN PÅ E-NIVÅ. Haha känner att jag var superduper förberedd på detta (NOT). Men man visste liksom inte vad man skulle plugga på, då vi har jobbat med första kapitlet ända sedan vårterminen började. Haha det är inte sådär cp-lätt att komma ihåg typ 10 olika moment med regler och massa tjofräs. Aja, jag är glad om jag klarar det iallafall!

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

åh sötis!!

2014-02-12 @ 17:53:18
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: leavanny.blogg.se

Så fin hund :D

2014-02-12 @ 18:15:05
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback