Bomber // Coat

 
Alla jackor är från Nelly.com
 
Nu på senaste tiden har jag kommit in i en himla jobbig period. Dag till dag kan jag ha helt olika smak för kläder. Ena dagen måste bara MÅSTE jag ha bomberjacka för att jag helt enkelt inte trivs i någonting annat, och dagen efter kan jag knappt tänka på bomberjackor, utan bara på kapp-liknande jackor. Både bomer/baseboll- jackor och trenchcoats är ju inne nu, och jag känner bara: GAAAH. SÅ MYCKET JACKOR. Har aldrig brytt mig om jackor tidigare, men nu så har det blivit som en ny slags obsession??
 
Synd att man inte är rik. Ännu mer synd att förslaget på sänkt studiebidrag har blivit upplagt?? NEJ känner jag bara. Visst, många av oss svenskar kanske inte riktigt behöver behöver hela studiebidraget, men vadfan, vi lär väl få leva lite också? Det är ju knappast så att vi ungdomar har överflöd av pengar, men något klädesplagg eller liknande lär man väl få köpa i månaden? UTAN att behöva ta deltidsjobb.
 
Känner bara att sätt en grupp från riksdagen, en termin i gymnasiet med dagens studiebidrag. Sen får dom leva på det i ja, ett halvår, utan någon annan inkomst, så får vi se om dom senare tycker att det är en sån jävla bra idé att sänka studiebidraget. 
 
Haha från jackor till studiebidrag? Förlåt för blandat inlägg men jag är PISSED OFF på svenska regeringen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback