Black / Leo

 
 
Alltså denna dille jag har fått för stora snoddar? Har alltid haft stora snoddar då min pappa använder större snoddar (haha), och nu kan jag inte få nog? HATAR sånadär små svarta, dom bara drar och sliter i håret känns det som!! Mitt hår är ju så otroligt tjockt så jag kan inte ha vanliga snoddar heller, det fäster liksom inte, snoddarna bara glider ut håret på mig. 
 
Det var meningen att jag skulle köpa en stor stor stor svart snodd bara, men jag hittade en till baby. Jag ÄLSKAR leopardmönster, tycker det är en sån bra detalj, det bryter liksom så mycket mot vanliga kläder. På så sätt bli en snodd mer än halsband och ringar och armband och örhängen och vadmermankanhaförsmycken. Eeehm ÄLSKAR!? 
 
Och seriöst, den svarta kostade 49:- och den leopardmönstrade kostade 29:-?? Hur värt

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vart har du köpt dom? Och vet du om dom finns kvar? Tacksam för svar :)

Svar: Båda är från Åhléns och jag tror att dom finns kvar. Är inte helt säker, men om inte så vet jag att dom har liknande :)

2015-04-11 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback