Onsdags ångest

 
Åh halleguttan vad jag kommer att hata onsdagar denna termin. Halv nio till fyra. En fullsmockad heldag i skolan med biologi, fysik, matte och kemi. Jag höll på att krocka in i en lyktstolpe på cykeln påväg hem för att jag var så trött, var helt död när jag kom hem. Enda positiva är att vi i NA13 har flyttat fredagsfikat till onsdagar, annars hade det nog inte gått att gå en hel onsdag haha. 
 
Plugget har också börjat rulla in, speciellt eftersom hjärnan inte har riktigt har hoppat igång än. Så kom igen nu lilla plugg-hjärnan, snälla börja fungera som vanligt igen, det skulle vara snällt. Med vänliga hälsningar resten av din hjärna. 
 
Idag står iallafall kemi och fysik på plugg-schemat. Sen ska jag kolla på idol och äta lax!! Can't wait. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback