Söndag i kina

 
Vad har jag gjort de senaste dagarna? Ja ingenting i stort sett. Haft kräftskiva med grannarna, kollat på film, spelat gitarr, gråtit sittandes i fosterställning i duschen och sånt vardagligt. Haha nejdå.. Men börjar faktiskt få lite gråta-i-fosterställnig-panik, imorgon börjar skolan och jag vet inte om jag verkligen är redo för år 2 på natur.. Alla säger att 2:an är jobbigaste året i gymnasiet, menmen det är väl bara hålla i hatten och stå ut med lite panik och stress- kalabalik. Det är man ju van vid i detta laget 
 
Sitter nu i sängen och äter rester från gårdagens kinamat. Stekt ris med räkor, ägg och grönsaker, så jäkla gött. Ska nog plocka reda lite på mitt rum och plinka lite mer gitarr, bara njuta av sista dagen av frihet på vad som känns som en evighet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback