Idol-mys

 
Första veckan i skolan gick jääätte snabbt förbi med 2 friluftsdagar och inte en enda riktig lektion. Nu är vi inne på andra veckan så nu har allvaret börjat på riktigt! Det är faktiskt riktigt skönt att ha rutiner och sådant igen, enda jobbiga är att behöva lära sig nya scheman och att gå upp klockan 6 varje morgon.. hehe. Jag är dock inte så jätte taggad på läxor och uppgifter som kommer att börja trilla in, men det är väl också bara att vänja sig. Ska försöka kämpa lite mer iår, göra saker i tid osv. Många säger ju att andra ring är jobbigaste året på gymnasiet så jag lär väl.. 
 
Just nu sitter jag i soffan och dricker te samtidigt som jag kollar på Idol. Det är helt sjukt hur sång-sugen man blir i dessa idoltider haha, jag vill liksom bara sjunga hela dagarna haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback