Dimmiga dagar

 
2 från Na-trippen till Öland i våras, detta var på kvällen och det var bland de finaste dimmorna jag sett tror jag? Öland är ett ställe jag skulle tänka mig kunna bo på. Det är så mysigt, enda nackdelen är väl att det är ganska jätte öde, fast i och för sig kan väl det vara ett plus ibland. 
 
Nu har jag haft semester i en vecka. Jag har verkligen inte gjort någonting på hela veckan, så jävla skönt har det varit. Men nu är det bara 2 (TVÅ!?) ynka veckor kvar av sommarlovet, så inge mer släpa arlset i gruset. Nu ska jag ta tag i mitt liv!!
 
Vi får se hur vädret ser ut imorgon, om det är fint hade jag faktiskt tänkt mig gå ut och fota! Det var så jäävla länge sen och suget är typ AA-möte varning haha.. MÅSTE FÅ DAMMA KAMERAN 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina bilder!

2014-08-02 @ 02:12:51
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback