We good

 
Alltså halleguttan vilket väder vi har idag! Läste i tidningen att det skulle bli "pang-väder" nu i påsk, varmt och soligt! Hoppas att det blir så nu också, man blir så glad när det är soligt ute eller det blir jag iallafall!! Är stolt över mig själv faktiskt, köpte inget onödigt. Kom även på att jag hade ett gammalt presentkort så jag har nästan inte spenderat någonting idag!
 
Förövrigt så åkte vi husbil och det var typ... andra gången i mitt liv jag gjorde det? Haha det kändes som om vi skulle på roadtrip!! Det är en sak som jag har på min checklist inför livet. Att åka på roadtrip, inte ha någon aning om vart man ska utan bara åka. Ha bräda och gitarr med sig, sen sova i bilen. Visst man kanske skulle få lite träsmak i röven men förstå va kul ändå! Maximalt skulle väl såklart vara om man cruisade genom USA.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Har gjort road-trip genom USA 1 gång förra året! Helt underbart :3 planerar att dra på en foto road-trip när jag tagit körtkort och åka längskusten genom Norge och fota allt möjligt :D

2014-04-16 @ 22:15:15
URL: http://samuelsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback