The morning

 
Lördagmorgnarna, ett jävla konstigt ord, men en jävla mysig morgon. Jag vet inte varför men det är något specillt med att vakna just på en lördag? I vanliga fall är det väl för att man är ledig, men för mig är det lika härligt på lov.. Fast det kanske bara är jag? haha 
 
Jag vaknade runt sju som vanligt, men idag kunde jag inte somna om som jag brukar göra alla andra dagar hehe. Jag var bara så glad av någon anledning så det gick inte, jag är typ taggad på livet idag lol. 
 
Idag kommer farmor och farfar hit, och vi i familjen ska väl dona och fixa med påskmiddag och påskris och påsk-kycklingar och massor med andra onödiga påskgrejer.. It's gonna be a loooong weekend my fellow svennebananer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback