The hammer 2012

Detta är en bräda från Slipstream, och det är modellen "Hammer 2012"!
 
YAAAAAY!!! Igår fick jag hem mitt efterlängtade paket!!Jag öppnade paketet idag, har precis skruvat ihop den och har precis provåkt en sväng på gatan. Jäävlar va skön den va, STOR skillnad mot min förra skitbräda.
 
Brädan har fått jävligt bra kommentarer så jag får väl hoppas på det bästa! Första sommaren då jag började skatea så köpte jag en billig skitbräda, men såklart började jag väl redan då kolla på nya, riktigt snygga brädor. Hittade denna och var faktiskt helt besluten om att jag skulle köpa den, men det blev inte av. Sen hittade jag den aldrig nästa sommar, och den har väl alltid varit min "drömbräda". Förra veckan när jag började kolla på brädor igen så dök den här upp och då visste jag att det var typ ödet haha. Då var det verkligen inga tvivel utan jag klickade hem den på en gång! 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv: Tack så mycket!

2014-04-17 @ 20:22:57
URL: http://bells.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback