Sunset

 
 
Halle vilken perfekt dag jag hade igår! Vaknade av strålande solsken och åt godaste lunchen med min familj. Runt tre cyklade jag till hällarna och träffade Sara, Issa, Sofia och Stina. Vi köpte med oss fika/snacks och satt där i bara T-shits och linnen och pratade! Så jävla härligt! 
 
Vi satt där så länge så att tillslut var vi tvugna att åka till affären och köpa middag, korv med bröd fick det bli. Så vi satt där i solnedgången och grillade enda tills vi bestämde oss för att åka bräda. Det slutade med att vi var 8 pers som åkte inlines, bräda eller cyklade runt i ludvika. Ett tag där kändes det nästan som sommar.
 
Eftersom det blev ganska sent så sov Stina här, hon gick precis och jag ska väl gå ut och göra någonting för att ta vara på det UNDERBARA vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback