Scones

 
Gissa vad jag bakade till frukost imorse!?!? SCONES!! Mm jävlar va gott det var. Överraskade pappa också. Han har gjort illa sig i hälsenan och sitter därför hemma och jobbar. Han ska ju springa Göteborgsvarvet som är om 5 veckor, och han har inte kunnat springa på länge så det börjar bli lite stressigt om han ska kunna göra det överhuvud taget. Jag tyckte så synd om honom så jag gjorde scones så åt vi det tillsammans. Var det någon som sa världens bästa dotter eller?? Haha 
 
För övrigt så rullade jag ur sängen idag. Gymmade igår med Herve och jaa, det tog ganska jättemycket haha. Har tyligen dans idag också så jag får väl bada i linnement.. Men jävligt skönt att gymmandet är igång efter en väldigt-jätte-för-lång paus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback