By night

 
För länge sen försökte jag fota månen, men det var typ 2-3 år sen och då hade jag ingen aning om slutartid och iso och massa shit, vilket gjorde att månen bara blev ett vitt hål i himlen någonstans där långt borta. Igår såg jag att det var fullmåne ute, så då täntke jag att det skulle vara kul att gå ut och fota för en gångs skull! Så igårkväll klockan halv ett när jag inte riktigt kände för att sova så tog jag en kort liten runda med kameran. På med mjukisbyxor, tre tröjor, raggsockor och foppatofflor sen gick jag! 
 
Det var riktigt längesen jag bara tog med mig kameran ut och gick. Jag har inte hunnit/orkat/har inspiration till det på jävla länge nu. Speciellt inte när jag inte hade något redigeringsprogram, då jag tycker redigeringen är minst lika kul som själva fotandet. Men jag tror att det kommer bli mer sånthär nu, speciellt eftersom det börjar bli vår med blommor och solsken, det vill säga sådant som är roligt att fota hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback