urbanears in-ears

 
 
 
 
 
Jag har en dålig vana av att misshandla mina hörlurar? Jag vet inte varför, och även fast jag är jätteförsiktig med dom så slutar det alltid med att ena eller båda hörlurarna slutar fungera. Så när mina förra hörlurar gick sönder för någon vecka sedan var jag i desperat behov av ett par nya, då jag varken kan somna eller träna utan musik i öronen. Efter skolan gick jag ner på stan och skulle köpa ett par, och hittade dessa på Åhléns för typ 299:-! Jag visste inte att Urbanears gjorde in-ears? Trodde bara dom hade sin "plattor".
 
Köpte dom iallafall för dom fanns i många fina färger, och för att dom inte trasslar. Det är viktigt. Eftersom sladden är i tyg så gör trasslar den typ aldrig till sig, och hörlurarna går även att sätta ihop, vilket gör saken ännu bättre! Sen kanske viktigast av allt så var ljudet bra också (haha), bra bas och det mesta runt om kring i bakgrunden hörs inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback