re-do klon

Satt och kollade genom lite gamla bilder och hittade min första klon-bild! Haha kommer ihåg när jag gjorde den. Det var skitsvår, funkade inte och jag fick damp och började om typ 10 gånger. Iallafall så bestämde jag mig för att jag skulle göra en "re-do", en ungefär likadan bild. Dock så togs den gamla bilden veckan innan jul, så jag fick använda mig utav det jag hade istället. Läxor alltså.. Haha. 
 
Det gick lite bättre den här gången, tror jag kan lite mer i ps nu heheh. Älskar att göra klonbilder, det är så himla kul! Ska nog börja göra fler sådana! 
 
 
 
2010:
 
Nu: (Förlåt för äcklighet med ljuset (och jag) var äckligt)
 
Hahaha kul att vi inte har ändrat någonting i köket på 3 år alltså? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback