Brushes

 
Alltså på senaste tiden har jag börjat med en sak. Jag kom och tänka på det för några veckor sen, att tänk va mycket skit som fastnar i sminkborstarna? Förut brukade jag tvätta mina borstar någon gång ibland, men nu har jag börjat tvätta dom varje vecka, i hopp om att få bättre hy. Och visst jag har inte bästa hyn (lol verkligen inte) men det blir faktiskt bättre!
 
Jag brukar tvätta med vanligt shampoo och balsam. För då blir dom både rena och jätte mjuka! Sen får dom luft torka, det tar typ en natt, beroende på hur stora dom är. Sen brukar jag sitta och smeka dom lite, för dom blir asmjuka hehe. Och jag vet inte om det sliter mycket på dom? Meen jag känner hellre att jag får ren hy och får köpa nya lite då och då än att sminka mig med skitiga borstar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback