Om vi vill

Vi vinner om vi vill.
Och jag vill inget hellre än att vakna utan den här smärtan. Härdar ut. Rider ut stormen. Fan ta självdestruktivitet. Fan ta deppiga låtar. Fan ta fylledeeptalks på hemmafester. Vägrar låta mig själv gå förlorad åt alla sorger. Vägrar. Lever för den där tiden alla pratar om, tiden då allt kommer kännas lättare. Då jag kommer kunna klappa mig på axeln och tänka att jag överlevde det. 
- Emma watson 
 
 
 
Jag har världens bästa klass. Världens bästa vänner. Världens bästa C-husare. Jag passar inte in någon annan stans. Jag stannar på Na. I mitt Na13, i min bästa klass. 

Kommentarer
Postat av: Elvirall- mode och frisyrblogg

Vilken härlig blogg du har! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-11-25 @ 18:09:01
URL: http://elvirall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback