SAILORS SHIRT

Linne - BikBok
 
Tänka sig att den här tröjan var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Jag hade letat efter en tröja i den här modellen, men aldrig riktigt hittat någon som jag gillat. Men när jag såg den här så kändes den bara så himla jag. Haha, det låter som om jag har hittat min soulmate, men det kanske är så också!! Iallafall inom kläder, hehe. Jag kan inte vänta tills i sommar då lite brun hy kommer bära den typ 10 gånger bättre än detta bleka vinter fan.. Typ peace and love. Haha alltså ni ska veta att jag kommer på mig själv minst 10 gånger om dagen med att både prata om eller tänka på just PAL13. Jag kan inte rå för det, jag längtar så mycket helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback