LÖRDAGAR

Jag vet inte vad det är med just lördagar, men det är någonting specillet! Håller ni inte med? Att vakna upp med solen i ögonen och det är liksom allmänt mysigt bara! Hela dagen hittills har spenderats med gitarrerna och te, och jag kommer nog inte göra så mycket mer heller. 
 
Igår hade jag och Linn dans hela dagen, med både 7or, 8or och 9or. Det var fakiskt kul, dock så gjorde jag illa mig i ryggen. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort men jag gissar på att jag har strechat fast än jag inte riktigt har varit varm, eller någonting sådant. Så igår när jag kom hem så duschade jag sen gjorde jag det stora misstaget att lägga mig och sova. Så ja, jag sov hela fredagen.. Jag som hade planer, fan ta dig Linda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback