AMERICAN BATHROOM

 
Kollade igenom lite bilder häromdagen och hittade dessa. Det är ifrån en toalett på en restaurang på Hollywood Boulevard. Skit cool tycket jag!! Jag kommer ihåg att hela restaurangen var lite såhär, inte att det var klotter överallt utan att den var bara allmänt ball. Tillexempel så hade dom signerade affirser, från kändisar som hade ätit där, som tapeter. Och massa sådant coolt, typ medvetet "slitet". Plus att dom hade så jävla god mat, och det var väl det viktigaste haha. 
 
Jag kommer ihåg att jag tog fler bilder i just den resaurangen, men jag vet inte riktigt vart i datorn dom ligger, och jag har så otroligt med bilder så jag vet inte vart jag ska börja.. Haha. Men det skulle vara kul att hitta dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback