NY COVER?

Hejsan. Jag har tänkt på en sak. Jag skulle vilja göra en ny cover, how about it? Meeen, jag vet inte riktigt vilken låt jag skulle vilja göra. Jag vet att detta kommer vara rätt meningslöst då ingen kommer att kommentera, men jag kan ju försöka iallafall.. Kan inte ni komma med lite förslag? 
 
Det skulle var kul att få lite förslag. Hade kanske tänkt mig nåt av Håkan, Mumford and sons eller First aid kit.. men jag vet inte. Sen den ytterligare frågan är ju då, gitarr eller piano? Hmmm.. I dunno. Aja vi får se. 
 
 
Och nej, jag tog inte fram gitarren för en bild utan jag sitter faktiskt och spelar as we're speaking. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle rekomendera banankontakt, det är en låt med fin text som rör ens själv och det är väldigt skönt gung i låten.

2013-06-18 @ 10:28:53
URL: http://kissies.se
Postat av: Anonym

First Aid Kit skulle va kul å höra :)

2013-06-18 @ 23:01:56
Postat av: Anonym

Justin Bieber as long. As you live me
Bubbly - Colvue cailat

2013-06-21 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback