MITT JÄVLA IMMUNFÖRSVAR

I måndags jobbade jag min första dag på mitt sommarjobb. Jag ska sommarjobba i 6 veckor ungefär och andra dagen första veckan lyckas jag bli dunderförkyld. Way to go body!! Blää bajs på mitt immunförsvar, hör du det kroppen? Fuck you!! 
 
Så iallafall har jag varit hemma idag. Legat inne på mitt rum hela dagen och kurerat mig, kollat på Gossip Girl druckit massa te och juice. Jag ska ju tjäna massa para i sommar, aint NO god damn förkyldning gonna hindra mig!? Så imorgon masar jag mig till jobbet hur jag än mår. För ska jag missa sommaren ska jag INTE missa den instängd i mitt rum framför en laptop med nässspray och näsdukar. Då kan jag lika gärna missa den samtidigt som jag tjänar massa para och kanske får iallafall en liten tan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback