VINYL

Vaknade imorse och på mitt bord stod en hel hög med vinylskivor. Mamma hade hittat en hel kasse med gamla plattor från när hon var i min ålder! Skitkul eftersom jag gillar lite gamlare musik också. Jag tittade igenom dom länge, jag har ingen såndär gammal LP-spelare men jag vill bara ha dom och titta på för dom är så himla fina. 
Jag har två stycken sedan tidigare, en med Johnny Cash som jag köpte i USA och en med Elvis som jag faktiskt köpte i Borlänge. Och nu hittade jag två till, en med Simon and Garfunkel och "The dark side of the moon" med Pink Floyd. Alltså haha, jag och pappa var in på väldigt många skivbutiker i både San Francisco och LA, och det ända jag letade efter var den skivan, men den fanns ingenstans. Och så hela mitt liv har den legat i en kasse i min källare? Ååh.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback