LYX FRUKOST

   Förutom dansträningen igår så gjorde jag bara No läxa. Hela kvällen ängnade jag åt skolarbete. På ett sätt kändes det konstigt, men på ett annat var det väldigt skönt att få det gjort. Slippa göra det idag. Det var iallafall så jag tänkte, för jag kom på lite senare att jag har en Engelska inlämning kvar också.. Jippi.
   Förra terminen skulle vi lämna in en bokrecension och en novell/krönika på Svenskan. Igår på Svenskan fick jag reda på att jag hade fått A på båda två! Skitglad så klart, så jag smsade mamma. Och imorse när jag vaknade hade hon gjort frukost till mig för att fira lite smått, jag blev faktiskt jätteglad. Plus att det var den godaste frukosten jag har ätit på väldigt länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback