BASIC - NEON

 
   Var nere på stan en snabbis idag med mina päron. Dom här två tröjorna har jag haft mina ögon på ett tag nu, och jag kunde inte hålla mig längre. Den rosa färgen är såå snygg, riktig neon rosa som det nästan gör ont att kolla på. Jag har dock inte bestämt mig om jag ska använda dom som vardagskläder eller träningskläder? För jag märkte igår när jag skulle åka och dansa att vart har alla mina danskläder tagit vägen!? Det är som om dom har försvunnit på platsen.. Plus att det är mycket roliagre att träna i färglada kläder, man får mer inspiration, haha det tycker jag iallfall. But still, färgen är ju såå himla fin, så jag kan inte riktigt bestämma mig. 
 
 
   Mmm, får fortfarande rysningar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback