2013

 Idag är det den femte januari 2013. Och jag gör mitt första inlägg.
 
 Det jag kanske kan börja med att skriva var att jag överlevde 2012! Men det måste ju du också ha gjort, eftersom du läser detta. Vi överlevde båda två, jippi. Jag är en femtonårig tjej som bor i en liten skitstad i Dalarna, som heter Ludvika. Du känner troligen inte igen det, om du inte själv bor här, men om du skulle känna igen det så skulle det troligen vara för någon av de väldigt många olyckor som hänt här på senaste tiden. Väldigt mycket skit har alltså hänt i den här lilla staden det senaste året. Väldigt stora saker som man egentligen inte rikigt kan förstå, men även mindre saker. Det jag vill säga är inte att jag har ett väldigt skitigt eller svårt liv, men jag vill bara säga att jag förstår att det finns folk som har det så himla mycket värre och att jag uppskattar det jag har. Min familj och släkt, och såklart mina underbaraste vänner. 
 
 2013 ska bli ett år för framgång, och jag ska leva i nuet. Jag ska ta bättre hand om mig själv, och mina medmänniskor här på planeten. Jag ska må bra för mig själv, och jag ska må ännu bättre för dom som inte själva kan må bra. Jag ska leva helt enkelt. 
 

Kommentarer
Postat av: Felfelfel

Ursäkta, men du menar väl 5 januari? =)

2013-01-06 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback