utflykt - söderbärke 2

 
 
 Haha, vilken kväll. Vet inte ens vart jag ska börja. På dagen gjorde vi massa roliga prover i två olika sjöar. I den ena sjön så var det några inne på land, och sen jag + tre till fick paddla ut i kanot och ta andra prover. Det var jätte strömt och hur man än gjorde så kom man bara längre och längre ut på sjön.. Tur då att vi var proffs på att paddla.. *:)* 
 
Den andra sjön var helt igenväxt så då fick vi ha sånadära gummistövlar som går upp till armhålorna, det var typ det bästa haha. På kvällen bjöd lärarna på famlijepizza, vi körde lite lekar, sen låg vi uppe och pratade hela natten. Vi var även ut på en nattpromenix runt söderbärke, det tog typ 15 min hahaha.. 
 
Idag var det hemfärd vid 12, så när jag kom hem så somnade jag, och vaknade för en timme sedan. Nu ska jag käka Thai-mat! (<3333)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback