heja mig

Jesus vilken aktiv bloggare jag är. Meen sanningen är väl den att jag har väl inte haft så mycket att blogga om under denna sommaren.. Upp klockan 7, cykla till jobbet, jobba 8 - 16, cykla hem, träna, duscha, äta, sova. Sen börjar det om. MEN, detta är (otroligt nog) sista veckan jag jobbar! Så jag har en veckas sommarlov innan skolan börjar.. *:)* 
 
Meen, jag håller på att kirra en ny cover som jag hade tänkt spela in då i veckan eller alternativt nu i helgen. Så den kommer så fort som möjligt! Och för er som har youtube, så kan ni om ni vill (ni måste) premunerera, premunera, premumera på min kanal HÄR!
 
Och jag börjar få tillbaka suget på att fotografera, har inte gjort det på så himla länge.. Och det kryper runt lite ideér i min hjärna, tur att man är känd osv så man får material och resurser (no). 
 
Bye Bye love u vilka nu mina 20 läsare är. Typ min mamma och kanske någon kompis??? Who knows 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback